Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

noen

Asker Private Musikkskole

Asker Private Musikkskole ble startet 1995 av Gerd Lise Njøs Nygaard, som fortsatt eier og driver skolen. Musikkskolen ble den gang startet opp med kun egen arbeidskraft, men har med årene økt både med antall lærere og antall elever.

Musikkskolen for alle

Asker Private Musikkskole ønsker å være musikkskolen for alle. Om du er gammel eller ung, nybegynner eller viderekommende, spiller kun for egen del eller ønsker å glede andre eller satser på å fordype deg i musikk på et høyt nivå er dette musikkskolen for deg.

Du skal lykkes

Vi satser alt på at du som elev skal lykkes med det du holder på med. At du skal få vår fulle oppmerksomhet den tiden du er elev hos oss. Det er derfor vi kun tilbyr soloundervisning i instrumentalundervisningen vår. På denne måten har du mulighet til å utvikle deg så mye og nå så langt du vil.

Gode lærere gir gode resultater

Vi håndplukker våre lærere slik at vi til en hver tid kan tilby noe av det ypperste på denne fronten. Vi har i de årene musikkskolen har eksistert hatt elever som har oppnådd beste resultater i musikkonkurranser både i inn og utland. Vi har også elever som har kommet inn ved videre studier i musikk, slik som Barratt-Dues musikkinstitutt og Norges Musikkhøyskole.

musikk

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn